رویکرد مشابهی در دانشگاه ژنو اتخاذ شده است و مدرس شرکت کننده در کنفرانس، کریستین گونزنباخ، اظهار داشت که هدف اصلی این دپارتمان تولید دانشجویانی است که کار ثابتی بسازند و به ساختن آنها ادامه دهند که برای خودشان صادق باشد و نه سکسی.
کاری که در آن زمان در گالری ها به فروش می رسد. او اهمیت گفتوگو بین رشتهها و گشودگی برای استفاده از مواد دیگر را تکرار کرد و اظهار داشت که تا زمانی که فرآیند درست باشد، خود مطالب مهم نیست.
به نظر می رسد این مفهوم از فرآیند در درک اینکه چه چیزی یک دانش آموز خوب را می سازد، کلیدی است. پروفسور آلن کامینگز از کالج سلطنتی هنر که انجمن MA’ness را معرفی کرد در مورد ارزیابی دوره کارشناسی ارشد سرامیک کف تبریز و شیشه صحبت کرد و اظهار داشت که فرآیند یکی از نکات کلیدی در ارزیابی است.
از دانشآموزان سطح خوب انتظار میرفت که با توجه به جاهطلبیهای خود بهترین استفاده را از مواد داشته باشند تا به پتانسیلها پی ببرند.
سخنرانان از ژنو و برگن خاطرنشان کردند که گفتوگو بین رشتهها در درک سرامیک خارج از محیط آموزشی، جایی که در دنیای هنرهای زیبا به خوبی مورد توجه قرار میگیرد، تکرار میشود.
محو شدن قابل توجهی از مرزها وجود دارد. به نظر می رسد مناسب باشد که بگوییم آینده سرامیک در اینجاست.
بحث دورههای چند رشتهای در مقابل دورههای تخصصی ممکن است با تأکید بر این نکته حل شود که بیشترین موفقیت یک دانشآموز به بهترین وجه در تحقق جاهطلبیهای خود و اینکه چه فرآیندهایی برای آن ایدهها مناسب است، آشکار میشود.
به نظر میرسد یک توافق کلی وجود دارد که سرامیک رشتهای است که امکانهای روزافزونی دارد و افرادی که دارای تفکر نوآورانه هستند میتوانند در این رسانه برتر باشند.
سرامیک
شاید بهترین دورهها دورههایی باشند که در مواد خود تخصص ارائه میکنند، اما اگر این امر با جاهطلبیهای دانشآموزان مناسب باشد، تخلخل بین رشتههای دیگر را تشویق میکنند.
بنابراین تعادلی بین دانش عمیق تاریخی و درک نزدیک از مطالب و پتانسیل درو کردن پاداش هایی که سایر مواد ممکن است ارائه دهند به دست می آید. این رویکرد ممکن است به نوآورانه ترین و پیچیده ترین نتایج از سرامیست های جدید منجر شود.
با این حال، در حمایت از دورههای چند رشتهای، اکتشاف مواد متعدد ممکن است پزشکان با ذهن بازتری ایجاد کند که مایل به جابجایی مرزها هستند و با دورههای کارشناسی ارشد مانند دوره کاردیف که برای فارغالتحصیلان در دسترس است.
ممکن است جنبه مثبتی از پیشرفت یک پزشک باشد که ابتدا آن را کاوش کرده و بعداً متخصص شوند. بر؛ به ویژه اگر تجربه کمی قبل از آموزش عالی به دست آمده باشد.
علاوه بر این، سطح مطالعه اتخاذ شده در MA ممکن است به دلیل افزایش سطح مشارکت حیاتی مورد نیاز، کیفیت متخصصان سرامیک را بیشتر افزایش دهد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.